Nått vårt mål.

Vi har nått vår destination och sitter nu proppmätta och trötta i uterummet, tittar ut över den gröna åkern och skogen.
- Vi är på landet!

De är en idyll detta huset.. Ja på utsidan iaf.
Ett litet rött hus med vita knutar o stall med hästar.. Precis som de ska va när man är i Småland.
Men när man kommer in så kommer man in i vad som känns vara en toppmodern lägenhet.
Spa-avdelning med bubbelpool, bastu ,ducsh och illomed två platser med en vinkyl jämte.
Ett kök som är HELT nytt.
En inbyggd rund pool på utsdan.

De är lyx.
Imon ska jag rida, Ebba ska också få testa på de för första gången.
Men ikväll ska de bubblas.
Tur vi fick låna en babywatcher så vi hör om Ebba vaknar på övervåningen.

Se ya!

(Bild kommer)


Kommentarer
Stina

nämen, min gamla hemtrakter!!

gått i skola i reftele dessutom... passa på att ta en tur till chaparral, de kan ja varmt rekomendera!! o hamnar ni då i mexico får du gärna hälsa min syster, mamma o systerson från mig..

hoppas ni får de underbart!!!

2010-06-03 21:18:18
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg

Finalisterna i veckansblogg är presenterade :) och grattis till dig :) Se nu till att dina läsare röstar just på dig för att få större chans att vinna :)

2010-06-03 21:31:58
URL: http://knoddenojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0