Är de våren som kommit?

Första vårtecknet har skett.
Jag o Marie drack kaffe utanför vid husväggen medans solen värmde gött.
Jag med jackan uppknäppt och Marie tog av sig den helt.
De ni =)
10 grader har de varit som varmast idag!
Lite mer än en timma satt vi där o tjötade medans Ebba sprang omkring nöjt o lekte o härjade runt här på gården.
Mysigt som fan, de börjar gå åt rätt årstid!

Fick ett brev på posten idag.
Ebba har kommit in på Lendals musik förskola.
Har sökt på de stället sedan jag fick reda på att vi inte fick något utan förstahandsvalen.
I Augusti/september har hon fått platsen.
Men måste lämna svar innn 31/3 om jag vill ha platsen.
Vet inte hur jag ska göra!
Trivs ju inte jätte bra där borta jag är nu.
Men Ebba har börjat vänja sig o skriker inte längre när jag lämnar henne, dom har stoooor lekplats o de har dom inte på Lendal.
Vet inte hur jag ska göra, måste bestämma mig.
Ska se om jag kan dit o hälsa på o få lite mer fakta.
Om någon vet mer om stället så skriv o säg va ni tycker =)

Nej nu väntar tacofisken på mig.


Ebba lekte nöjt med älskade Amse igår när hon va på besök


Kommentarer
Charlott

ja de ska ja göra eller om ja skriver ut det på bloggen.. finns ju säkert nån mer som vill ha de

2010-03-24 19:35:10
URL: http://chicanika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0