Så nu var nattningen avklrad

En övertrött Ebba äter välling med sin pappa nu.
Jag tvingade han att testa lägga henne, iofs sa han att han bara skulle ge henne välling o sedan säga till mig.
Men hoppas kan man ju att han tar sitt förnuft till fånga o tar vara på den faktiskt väldigt mysiga stund man har till Ebba innan hon somnar.

Fullt upp att göra idag,(som vanligt?)

-
Var på soc och gjorde ansökningen och träffade även vår nya handläggare.
Måste säga att han verkar va ganska bra. Och han sa att myndigheter är offtast helt störda (vilket jag håller med om fullt ut, a-kassa,försäkringskassa och soc) Lite roligt att han säger något sånt när han arbetar på stället.
Men han verkade förstå vår situation o verkade förstå jag gjode mitt bästa för att ta mig ur den.

-Gick hem till mamma eftersom hon hämade Ebba på dagis när jag va på mötet. Va där ett par timmar o åt lunch o slappade medans Ebba sov middag.

-Sen bar de av på ettårs kalas för Pascal på spädbarnsgruppen. Trevligt att träffa lite folk.

Resterande tiden av kvällen har jag försökt få Ebba på humör då hon varit grymt trött efter dagen.
Hon somnade nu 18:15 och de blev självklart jag som fick gå in o sjunga för henne en stund efter att Johan gett henne kvällsvällingen.

Uppdaterar mer senare, då ska jag berätta om en liten positiv sak som har hänt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0