Kom igen nu, ni är väl med?

Okej ni har rätt.
Istället för att klanka ner på de man inte gillar så borde man fokusera mer på de man faktiskt är nöjd över.

Därför tänkte jag att vi kan berätta de för varandra?
Genom att lägga upp en bild på oss själva o skriva va vi själva tycker och sedan berätta va vi tycker är fint på de andra.
En fin liten gest som jag tror kan pigga upp vem som helst.


Nytagen och osminkad

Jag gillar med mig själv:

Mina ögon
Mitt hår
Mina små vader
Mitt pigment

Vad gillar ni?


Kommentarer
Maja

Du är vacker gumman !

2010-05-24 22:26:29
URL: http://majjases.blogspot.com
anneli

du har världens vackraste hår iaf =)och jag skulle gärna byta mot dina ögon,

kram

2010-05-25 07:37:44
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Emelie

Du är väldigt fin! Du har otroligt fint hår och fina ögon! Din hy är perfekt, och ja...hela du är jättefin!! :) Påminn dig själv varje dag om hur vacker du är! För tankens kraft är mäktig! Om du börjar tro på att du vacker, så kommer du att se det!

"Du ser det när du tror det" - ett av mina favoritcitat :)

...och så tycker jag att du ska se en film som heter "the secret" - den handlar om tankens kraft...

2010-05-25 10:34:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0