Sparat in lite kosing.

Morgonen gick snabbt förbi och jag har hunnit iväg till maxi och inhandlat första jul sakerna till huset.
Ser riktigt fram emot att sätta på någon gammal julskiva, tända mängder av ljus som doftar pepparkaka och baka och pyssla med Ebba.
Jag som alltid ogillat julen innan (kan iofs fortfarande tycka illa om all hysteri som blir December månad)

Kanske man ska baka sin första plåt med pepparkakor redan i eftermiddag
?
Innan jag drar iväg o kör lite styrka på bodypump passet.

Tjänade mig en slant idag på att genom köpa nutrilett istället för Xtravagansas hemskt dyra påsar.
Jag kan tycka de är svårt att komma ihåg att äta så ofta man ska göra, och då kan en påse va bra och bara svepa i sig när hungern inte riktigt finns men när man ändå behöver ha i sig något för att hålla förbränningen på max.
Beach 2011 here I come!


Kommentarer
Rebecca

Usch nutrilet är så galen äckligt!! får kvälvningar av bara tanken!

Men det va ju tur att du köpt naturdiet och inte nutrilet ;D för naturdiet e faktiskt rätt gott!

<3

2010-11-21 12:24:01
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 01:53:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0