Ung och bortskämd.

Har ni sett på pogrammet Ung och bortstkämd på SVT?
Undrar helt seriöst va de är för nötter dom har slängt in i ett hus?
Hur kan människor i 20 års åldern vara så himla oansvariga o glida på en jäkla räkmacka genom livet?
Och hur kan föräldrarna uppfostra dom att bli sådanna? Skäms dom inte?

Antar att vissa vill väl men dom gör ju barnen till idioter som tydligen inte klarar ett skit i livet.
Hoppas att pogrammet får några av dom o öppna ögonen och börja leva och klara sig själva.

Shit jag flyttade hemifrån när jag va 17 år tror jag och har sedan dess lärt mig klara mig på egenhand.
Är de inte de man vill som föräldrer?
Att barnen ska lära sig på egenhand fatta beslut och kunna vara stolta över dom?


Kommentarer
Lindséy

haha jaa du, det gör dom visst :) De där programmet ska jag se, håller med dig om vad du tycker om bortskämdhet osv...

2010-11-09 23:04:01
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0