Ett litet hopp om solsken.

Nej men oj vädret ser inte helt grått ut, lite lite sol tränger igenom och jag hoppas innerligt den stannar kvar under dagen. Visst blir man mycket piggare då?
Barnpogrammet går för fulla muggar och jag försöker desperat få Ebba att sitta still och titta en liten stund till, gillar att bara sitta och vakna till liv sisådär 30 minuter innan man faktiskt startar dagen på riktigt.

Får försöka hitta på något idag, vad som helst bara jag får spendera dagen utomhus. Sitta inne o uggla hör inte till någon favorit sysselsättning. Sen hoppas jag att de närmsta veckorna går fort som tusan, längtar tills pengarna kommer in från CSN, en halv lön kan ingen småbarns-morsa leva för ;)


Babar på tv känns ju inte helt dumt med tanke på alla hysteriskt dåliga barnpogram som finns now days..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0