Saft,saft .

Jag försökte att få den regniga och sogsna dagen gå så fort som möjligt igår.
Hur kan en människa skjuta ihjäl så otorligt många människor? Följde nyheterna hela dagen igår och får ont i magen bara av att tänka på de. Idioten borde komma till ett land där fängelsevistelse inte är som att ta in på något sämre hotell enligt mig.. Nog om det.

Regnet hängde i luften hela dagen men jag och Ebba begav oss ut och plockade bär, försökte mig nämligen på att göra saft. Har inte provsmakat än så får väl se hur resultatet blir. Idag blir de iaf att införskaffa sig en fin glasflaska att hälla upp den i när jag ändå ska iväg och handla.

Endast en som gissat på föregående inlägg om vad som gömmer sig i magen, kom igen de är kul för mig och höra va ni tror - Så gissa =)


Kommentarer
Erika - Väntan på Bebis

Hittade du något på H&M ? :)



Gott med saft du! =)

2011-07-25 08:40:03
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Fiffi

Sv: Gå in på Youtube, där finns alla avsnitten. En dokumentär om 3 18-åriga tjejer som har olika problem, en som har aneroxia, en som inte haft sin pappa där och en som har blivit mamma. En mycket fin serie med mkt känslor.



Härligt att koka egen saft, kanske det godaste som finns!

Ha en fin dag. Kram!

2011-07-25 09:33:40
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0