Slutat lägga energi.

Påhopp fortsätter komma och helt ärligt så skiter jag i det nu bara!
Jag VET att jag är den absolut bästa mamman för mina barn, och jag vet även vad som är bäst för dom. Sen får andra folk ha sina uppfattningar och göra precis hur dom vill med sitt utan att det rör mig i ryggen.
Men när folk som tydligen vet vilken jag är och inte vågar ta det personligt så fine, fegt bara.
Kommentarer från dig kommer raderas och glömmas.


SÅ!
Sommarlov på riktigt och nu blir det att sysselsätta sig här hemma.
Planerar inget utan tar dagarna som dom kommer med lekparkshäng och umgänge med fina vänner.
Dags att fortsätta klunka kaffe innan Ebba vaknar.

Godmorgon!

Kommentarer
Mamman till L & L

Vad trist med sådana kommentarer! Vet att det kanske är svårt att bara låta dem gå en förbi, men ta verkligen inte åt dig av sådana!

2012-06-14 10:39:51
URL: http://vimorina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0