Lär bli en trött dag.

 
Undrar för mig själv hur jag ska genomlida denna dag eftersom denna natten varit heeemsk. Men på något underligt vis så brukar man alltid klara det, ja sålänge man håller sig rejält sysselsatt och inte känner efter ordentligt.

Lyser så mysigt av dessa ljuslyktor som jag fick av syrran igår, hon som virkat dom såklart. Älskar alla ljus man tänder under vinterhalvåret och dessa tre gav verkligen ett mysigt sken. (och matchar dessutom mina kuddar i vardagsrummet)
Var riktigt mysigt att komma iväg lite själv igår, första gången sedan Hugo kom som jag var borta så kvällstid. Mängder av folk gick omkring och strosade på stan och det var musik och marsaller tända för att skapa stämmning.
Hittade lite kläder till barnen som de är i stort behov av och även ett par fodrade gummistövlar till Ebba, självklart glömde jag mig själv och unnade mig ingenting alls.
 
Dags att plocka fram frukosten, och kanske att vi tar en hemmadag idag och slipper stressen med hämtning/lämning på dagis.
- Trevlig freeeeeedag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0