En riktig mys-fredag hade vi.

Lördag och dags för att rida islandshäst om ett par timmar. Självklart öser regnet ner, men jag hade inte väntat mig att ha tur med vädret direkt. Ska ändå bli riktigt, riktigt skoj att komma iväg själv och upp på hästryggen igen.
 
Igår hade vi en riktigt mysdag jag och barnen. Hämtade hem Ebba från dagis tidigare och åt en tidig lunch och efter de bad jag Ebba packa badkläderna. Lycklig tjej packade snabbt alla kläder som behövdes för att gå till simhallen. Första gången jag vågade mig på att gå dit själv med barnen och jag var lite nervös hur det skulle gå eftersom jag inte hade händerna fira för att hjälpa Ebba när jag höll Hugo, men det gick hur bra som helst.
Helt själva var vi dessutom först när vi kom dit, så lite lyxigt att plaska ensamma.
 
Efter besöket så stannade vi på stan och tog fika tillsammans med lite släktingar och sedan efter det så vandrade vi mot hemmakväll och köpte det obligatoriska fredagsmyset.
 
Hoppas på fler sånna dagar, ja det blir ju vad man gör de till.

Kommentarer
Emelie, Mamma till David och Leah

Sv: Hehe ja, stor är hon inte :) Men det är varken jag eller sambon heller. Har ni gjort i helgen?

2012-09-29 09:43:47
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se
La Candida

Ser jätte mysigt ut!

2012-09-29 21:13:53
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0