Tystnad.

Fredag, tadaaa!
 
Ja fredagsmyset är inhandlat och jag sitter helt slappt i soffan och njuter av tystnaden. Ebba är nämligen med mamma på cirkus och Johan jobbar fortfarande så nu när Hugo sover är det heeelt tyst. När hände det senast liksom?
Ska lägga mig o kolla på massa serier på datan tidigt ikväll, för jag behöver verkligen slappa efter de här dagarna med sjukdom. Visst jag är van vid mycket lite sömn, men slå till med sjukdom på det så går tillochmed jag på knäna efter ett tag.
 
Förövrigt kan jag iallafall meddela att Hugo nästan varit sig själv idag igen. Feber i morse och nu innan läggdags men alvedonen gjorde verkan för honom idag. Underbart, för sjuka barn är inte kul alls och det finns inget värre än att se de inte må bra.
 
Njut av helgen nu vänner!<3
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

vilken sötnos!

2012-09-09 22:06:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0