Kalas.

En senare uppdatering än vanligtvis idag men hittills har dagen gått i ett.
Jag har hunnit med att besöka gymmet och kört lite armar och inser hur jäkla fort man tappar allt man byggt upp med träningen. Denna gången kändes vikterna extra tunga, man måste verkligen hålla igång regelbundet.
 
Kikar egentligen bara in för att säga hej, jag har fullt upp med förberedelser inför mitt lilla kalas som ska va här i eftermiddag, det ska plockas leksaker, duschas och kokas kaffe nu medan Hugo sover sin lilla vila.
Så på återseende ikväll ;)
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vad härligt med träning! ska själv till gymet på måndag :)

2013-04-06 12:37:02
URL: http://fashionstars.blogg.se
Pia-Maria

Grattis i efterskott. Ser att du fyllde på samma dag som min gamla Papillon gjorde ;-)

Vilken underbart fin bild du hade på hunden när den kom springandes!

Kram
Pia-Maria

Svar: Ja de är en härlig ras de där =) Tack för gratulationerna =)
Emmelie

2013-04-06 16:12:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0