Båtbygge.

Godkväll i stugorna.
 
Här sitter jag och tittar på idol med hårfärg i håret som jag väntar på att få skölja ur. Tanken är att det återigen ska bli en mörkare nyans och jag hoppas det blir som jag föreställt mig.
Fransarna är nyfixade och jag hoppas denna lilla mini makeover ska få mig hitta gnistan igen, jag har känt mig så otroligt tråkig och alldaglig när jag sett mig själv i spegeln det senaste nämligen.
 
Tidigare idag så spenderade vi tid nere i Nolhaga bland vänner och passade även på att göra ett besök i lantgården, Hugo fullkomligt älskar att vara där inne och klappa getterna.
Johan och Ebba byggde sig båtar när vi var hemma igen och tillsammans vandrade vi ner till ån för att se dom flyta iväg.
Gick dock inget vidare, barnen var övertrötta och det skreks och gapades en heldel innan vi kom iväg, Ebbas båt den sjönk och Johans den välte - Bättre lycka nästa gång helt enkelt :)
 
 
 

Kommentarer
Viola

Va kreativa ni är! Imponerad av att ni trots mycket runt omkring ändå finner tid till att vara aktiva med era barn. Man förstår hur mycket ni tycker om dem, härligt att se! Jag tycker du är en fantastisk vacker kvinna! Tänkte på det då jag träffade er på Ica Nära. Tvåbarnsmamma och se så fräsch ut tänkte jag. Du är fantastisk! Stor kram Viola

Svar: Tack snälla du, dina ord värmer verkligen <3
Emmelie

2013-08-28 21:45:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0