Ge mig fler timmar på dygnet.

Åh herregud vilken tråkig blogg jag haft det senaste! Men jag har helt enkelt inte haft tiden att sitta här något alls, det har varit redovisningar, prov, födelsedagsförberedlser osv osv. Nu är äntligen sista provet för detta året skrivet och jag tror och hoppas det gick bra.
Kalasförberedelserna har knappt börjat alls, jag har en tanke att det ska bli skattkartor, hinderbanor och sådant men än så läng är det bara i just tanken det existerar. Jag hoppas jag har tiden och orken att planera lite mer ingående, men annars tror jag de underhåller sig ganska bra själva med hjälp av alla redskapen som finns i gympasalen vi hyrt.
En sak påbörjad iallfall - bakning av kakor. Körde på traditionella hallongrottor och hoppas inerligt att det går hem hos de flesta.
 
Ha en fin torsdag kära ni <3
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Spännande med kalas! Syltgrottor är ju så gott!

2013-12-12 23:52:52
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0