Ett brev på posten.

Hemma igen från gymmet, första besöket sedan innan all sjukdom.
Känns lite som om jag får köra och börja om på nytt, man tappar så mycket på två veckor. En sak som är säker är att jag kommer ha träningsvärk imorgon, körde nämligen ett helt nytt schema med nya övningar och det känns redan vill jag lova ,speciellt i benen eftersom jag körde tjugo minuter i lutning 8 på löpbandet.
 
Fick ett brev idag på posten.. Såg redan på handstilen på kuvertet vilken det var ifrån. Min kära gamla vän Sanna som jag satt ihop med hela högstadiet och tills jag fick Ebba. En tjej som vet hela mitt förlutna och alltid funnits  där med en hjälpande hand. Vi ses inte ofta längre, men jag hoppas hon vet att jag fortfarande ser henne som en av mina närmaste vänner. I framtiden måste vi börja höras mer - jag saknar min syster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0