Slottskogen.

Men godkväll.
 
Inlägget som jag skrev i morses glömde jag helt att publicera, därav att det ofrivilligt varit väldigt lugnt här på bloggen idag.
 
Vi har spenderat hela dagen tillsammans med min systerdotter och mamma/mormor i Slottskogen i Göteborg.
Såg ut att bli en dag i regnet eftersom de duggade när vi åkte härifrån men lagom till efter lunch så sprack det upp och solen visade sig. (Gissa om jag svettats i mina hunterstövlar som jag drog på mig?)
Barnen har kollat djuren, ridit ponnyridning och lekt på en helt otroligt stor lekplats och nu sover bägge mina redan. Man blir trött av massor med frisk luft helt enkelt, en underbar utflykt som inte kostade skjortan.
- Får bli fler sådanna dagar nu i semstertider.
Ärligttalat så tror jag barnen hade minst lika roligt en heldag i Slottskogen som de hade haft på Liseberg.
 
Trevlig fredag på er alla<3
 
 
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0