Ny vecka.

Men godmorgon måndag <3.  Jag tror verkligen vi kommer stortrivas på nya stället när vi väl kommit i ordning. Allting känns så stort, luftigt och fräscht. Inget mögel och jag hoppas innerligt detta byte av bostad ska göra familjen friskare i längden. Idag står utstädning av tidigare huset på schemat, himla passande att jag hade en ledig dag från skolan. Fram tills
Jag packat upp min kamera så får ni nöja er med mobinlägg och försök bli bättre på att lämna avtryck. Tyvärr ekar det tomt bland kommentarerna här inne för tillfället. 



Kommentarer
Patricia Lindh

Åh, har också de där krukorna! så fina, tack så mycket! Ska verkligen försöka göra det. Ska inte bry mig, vi vet båda vad vi gör just nu. Stor Kram!

2013-09-30 08:06:03
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se
nlie

Jag kikar in varje dag, dock är inte din blogg den enda utan kommentarer, tror det är rätt vanligt. Nåja, keep up the good work!

Svar: Vad skoj att du lämnar avtryck, alltid kul och se vilka som är här inne och kikar :) jag brukar försöka lämna avtryck hos andra med jämna mellanrum iaf. Kram
Emmelie

2013-09-30 11:46:27
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0