Äntligen hemma igen.

Åh va skönt att vara hemma och ledig ett par dagar!
Direkt efter jobbet så åkte jag hemåt för att packa strandväskorna, steka pannkakor och göra oss redo för ett par timmar på stranden. Jag njuter verkligen av sommaren och tar vara på vajre dag, och dessutom är det väldigt skönt att komma hemifrån när allt är som det är. Allt känns något enklare när man är iväg och allt inte är lika påtagligt som hemma,  bekymmrerna och oron kommer alltid tillbaka framåt kvällen men det är skönt att slippa den för att par timmar iallfall.
Sommaren tröttar även ut barnen som bara den, Hugo sover redan och Ebba sitter i soffan framför Snövit och nickar till då och då trots att klockan bara är kvart över sju, blir att lägga henne inom kort.
Nu ska hundarna kopplas och jag ska möta upp en tjej som var intresserad av att hjälpa till att promenera dom lite då och då, hoppas det klickar mellan dom så får jag lite hjälp med längre promenader till vovvarna sedan när jag är ensam.
 
Önskar er en fin kväll <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0