Budskapet måste spridas.

Godmorgon söndag.
Sitter framför barnkanalen med en liten Hugo och försöker njuta lite extra av honom, om två timmar ska jag vara på jobbet och kommer inte sluta förens 26 timmar senare! Fruktansvärt jobbigt att vara ifrån dom men får tänka på att alla pengar jag kan tjäna nu är viktiga, varenda krona räknas eftersom jag vet att det kommer bli tufft att klara av allt som ensamstående sedan. Kommer jag bara in på skolan så har jag ekonomin klar sedan, csn och bostadsbidrag och vi kommer klara oss även om det blir knapert. Håll tummarna för skolan, fem dagar kvar tills dom släpper resultaten!
 
Igår när jag kom hem hade min tröja som jag beställde när jag gick i skolan kommit. Jag beställde den för att stödja och för att försöka vara med och göra skillnad. En tjej på skolan hade drabbats av den hemska sjukdomen cancer och var besluten att försöka vara med och göra någonting så hon startade Aktivt liv mot cancer. Sök på det på Facebook så får ni mer info om ni också vill vara med och stödja.
Är ju egentligen en träningströja men funderar på att bära den på jobbet idag, så den syns på andra ställen än på gymmet, budskapet måste spridas!
 
 
 

Kommentarer
Hanna

Vilken högskola har du sökt till? :) hoppas verkligen du kommer in. De tre åren kommer bara susa förbi. Jag har också sökt lite lösa kurser till hösten, får se om jag kommer in och hur det funkar med bebis. Kram på dig

Svar: Jag har sökt Skövde , Borås och Göteborg. Håll tummarna <3
Emmelie

2014-07-06 20:10:34
Hanna

Absolut! ska hålla dem hårt!

2014-07-07 19:06:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0