Ett konstigt beteende.

 
Detta är ett typiskt beteende hos en av mina hundar, att plocka bär direkt från busken.
Haha varje gång jag ger mig ut så står hon och betar som en liten kossa och plockar av allt hon når till och man får vara glad om man får något till sig själv. Hört att massa andra hundar av rasen papillon gör samma sak, men de andra raserna kanske gör det också? Tycker det är ett minst sagt udda beteende för en hund.
 
Morgonen har vart igång länge och jag är trött och har sovit som en kratta. Värmen som blir i sovrummet och barnens armar och ben över mig gör ju det inte lättare att komma till ro vill jag lova och lägg då till alla tankar som snurrar så har du ett bra recept för sömnsvårigheter.
Vi har inga planer för dagen, men jag hoppas på att barnen håller sams och att jag kan njuta lite extra av dom innan jag går på min jobbhelg med ett extra dygnspass tilllagt.
Önskar er en fin onsdag <3
 
 
 

Kommentarer
Mathilda

Min papillon gör också så :) Men ingen av mina tidigare hundar av andra raser har gjort det.

2014-07-16 11:59:08
Anonym

Har whippet och saluki som oxå plockar bär :)

2014-07-19 08:48:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0