Lördag och sommarvärme.

 
Morgonen har startat för längesen, barnen sitter i soffan framför Frost , inte så lugnt och stilla som man kan tro eftersom Hugo sitter och spelar munspel helt hysteriskt jämte mig.
Ser ut att bli en jättefin sommardag, självklart ska jag jobba när det väl blir en stranddag och det känns så typiskt.
Ska plocka fram sommarkläder till barnen, få i oss lite frukost och sedan ge oss ner till allé-loppisen som är varje lördag här i Alingsås. Ibland hittar man faktiskt lite smått och gott där, ibland är det rena skiten, nåväl blir en liten stund tillsammans med barnen innan jag börjar jobbet vid elva.
Om man ska se något positivt med jobbet är väl att det får mig att fokusera på annat ett par timmar, och det känns väldigt välbehövligt just nu.
 
Önskar er en fin lördag fina ni <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0