Operation och pysseltips.

Godmorgon måndag.
Idag väntas en hel del ärenden för mig och barnen, vi ska blandannat åka till ögonläkaren i Borås med Ebba som ska ha ett samtal inför kommande operation som sker om två veckor. Jag är fortfarande inte helt säker på om jag ska genomföra operationen, att söva innebär alltid en risk och att inte operera innebär ju ingen fara eller lidande för henne. Det är så att hon har en liten fettknöl vid ögonbrynet som funnits där sedan hon föddes, ofarlig men kan eventuellt bli infekterad och hon kommer med största sannolikhet vilja ta bort den som äldre och därför rekomenderar läkaren att ta väck den. Frågar man Ebba själv så vill hon ta bort den, även om man förklarar hur det går till så skrämmer det inte henne det minsta. Jag känner att jag inte vet hur vi ska göra, önska att någon kunde bestämma åt mig nästan.
 
Sett att Sverige drabbats av oväder lite var stans efter värmeböjan och det kom en rejäl skur och åska här igår också och under tiden passade jag på att pyssla lite här hemma. Två tomma glasburkar och lite presentpapper var allt som behövdes för att göra dessa. Jag tänkte använda dom som två pennburkar till Ebbas kommande skrivbord men tror dessa blir kvar på min byrå och får agera spargris till alla mynt som man hittar liggande lite varstans.
Tips ;)
 
 
 

Kommentarer
Mathilda

Välkommen till Borås, här skiner solen :)

2014-07-28 08:28:07
Yohannas.se

Smart & jättefint, bra gjort!

2014-07-28 11:29:47
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0