Perfekt att ha hemma.

Godmorgon.
Himmlen är grå och luften full av dimma, var är värmen som lovades idag? Har kollat runt på olika vädersidor och alla säger sol och över 25 grader varmt, så förhoppningsvis kommer det väl efter lunch någon gång.
Vi tänkte ändå spendera morgonen med att ta oss en tur och plocka mera hallon, finns så fruktansvärt mycket hallon här uppe som ingen tycks ta vara på. Jag var ute igår och plockade en hel matlåda och tänkte göra detsamma idag och dagarna framöver för att hamstra på mig inför vintern, perfekt att lägga på filen, i en smoothie osv.
 
 
Nu är det två barn som ropar efter frukost och jag ska hinna göra mig ordning för att vara klar att gå ut om en timma, lika bra att sätta igång med andra ord.
Godmorgon!
 
 

Kommentarer
Tessan

Åh hsllon som är så gott! :) Perfekt om man hittar ställen där de växer fritt.

Svar: Ja eller hur, finns mängder här hemma =)
Emmelie

2014-07-09 07:36:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0