Lite egentid med storbarnet.

Äntligen är detta seminariet över!
Herregud vad skönt att ha helgen till att andas och koppla bort skolan för ett tag, tror det är viktigt att ta dagar då man lägger allt åt sidan och inte sitter med huvudet i böckerna hela tiden. Men på måndag är det dags att börja plugga inför kommande tentor som sker i oktober.
 
Var hemma redan vid lunchtid och hämtade hem Ebba tidigt och fick chansen till egentid med min stora tjej. Hugo var med min morbor och lill-kusin i simhallen så jag och Ebba passade på och ta en vända på stan. Eftersom gymaskorna är urvuxna och trasiga så fick hon vara med och välja ett par nya och lotten föll på ett par från villveralla och dessutom för halva priset. Mössa och skor för 200kr, perfekt för studentplånboken.
Kvällen avslutades iallfall med ostbricka, och lite dippande av grönsaker, haha jag är ganska övertygad om att jag proppat i mig lite väl mycket idag men ibland får man unna sig något lite extra.
 
Dagens fynd:
 
 
 

Kommentarer
Johanna

Sjukt snygga skor! Kanske Alice skulle få ett par också! Är de mycket rea där?

Svar: Finns maaaassa fint =)
Emmelie

2014-09-20 20:18:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0