Påskafton och födelsedag.

Godmorgon påskafton och även min födelsedag.
Jag är inte mycket för att fira alls och denna dag känns som vilken som helst bara det att jag råkar ha blivit ett år äldre. När försvann de där roliga med att bli firad? Var de när man fick egna barn och slutade bli ordentligt uppvaktad?
 
Det är min barnfria helg nu och barnen åkte till sin pappa igår eftermiddag, men herregud vad ont de gör i hjärtat att lämna bort en sjukling. Hugo sov dåligt natten till igår och vaknade med hög feber och magont på morgonen och sov sedan nästan konstant hela dagen och tog bara små drickpauser, har nog faktiskt aldrig tidigare sett honom så allmänpåverkad av en sjukdom förut. En del av mig ville ha kvar honom hemma men Hugo har pratat om sin pappahelg jättelänge och eftersom de inte varit där sedan 14/2 så var det välbehövligt både för dom och mig. Så fort klockan blivit lite mer så ska jag ringa och fråga hur han mår och se så han vårdas efter alla konstens regler. Den blivande sjuksköterskan och hönsmamman inom mig kommer fram och jag vill ha full kontroll så det blir så bra som möjligt för han.
 
Dags för frukost, lite plock här hemma och sedan åker jag och Henrik hem till honom och drar ut och bowlar och käkar ikväll med hans familj - ha en fin påskafton!
 
 
 

Kommentarer
Mammalola

Grattis på födelsedagen!

Svar: Taaack =)
Emmelie

2015-04-04 15:12:38
Anonym

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fina dag! :)

2015-04-04 16:29:54
Anonym

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fina dag! :)

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2015-04-04 17:52:12
michaela- mamma till tre 💗

Grattis emmelie! hoppas du har en fantastisk födelsedag ♥

Svar: Tack gumman, den blev bra och jag blev firad <3
Emmelie

2015-04-04 19:08:28
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Angus

ush! detta med sjuka barn alltså
OGLLA!!
grattis fina du!

Svar: Tack för gratulationen fina du <3
Emmelie

2015-04-04 21:40:22
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0