Ikeabesök.

Nu börjar tentastressen ta kål på mig, senaste veckan har varit extrem med  massa mental stress. Denna tentan är dessutom en spärr och klarar jag inte den under termin 1 eller 2 så får jag ej komma vidare till t3. Jag får hålla tummarna stenhårt att tentan ser likadan ut som tidigare och att jag lär mig memorera svaren som kan vara rätt bara, att lära mig hela fysiologin utantill har vart omöjligt med två andra tentor innan denna.
 
Idag väntar plugg ett par timmar och sedan bär det av mot Ikea, Jag är inte där ofta och därför är det alltid lika roligt när det väl blir av. Det som ska köpas är halllampa, ljus, tandborstmugg och en ny matta där allt hundhår inte syns så tydligt. Dammsugaren används flitigt här varje dag och jag hade varit himla tacksam om jag iaf hade en matta där håren kunde döljas något. Älskar vårt lilla zoo här hemma med både katter och hundar, men det kryper i mig när jag ser hur smutsigt de blir på golvet inom två minuter med både barn och djur.
 
Dags att kicka igång dagen ordentligt efter första koppen kaffe, önskar er en fin dag allesammans!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0