Jobb och överaskning.

En trött mamma med största koppen kaffe sitter här i soffan denna gråa lördag, klockan ringde för en tid sedan och jag ska till jobbet och spendera åtta timmar där. Jag har sovit som en kratta inatt och känner inte alls för att arbeta, men jag gör ju som sagt bra mycket hellre dagtid än kvällstid som jag gjorde igår, biter ihop och ser fram emot en ledig söndag imorgon med alla tre barn och min kärlek helt enkelt <3
 
När vi åkte hem från Småland så stannade vi till hos min kusin för ett kort besök, jag har nämligen inte fått möjlighet att besöka henne ännu så vi passade på medan vi ändå var där. Totalt lycka hos barnen eftersom de på gården har en 32 grader uppvärmd pool och de kunde plaska 30 minuter innan vi fortsatte vår färd hemåt igen. Till min stora förvåning så visar det sig att Ebba lärt sig simma!? I början av sommaren när jag badade med henne så kunde hon armtagen men sjönk liksom med bakdelen, nu har hon sagt en tid att hon kan simma men jag har kanske inte trott på henne fullt ut. Hopp i vattnet och ungen simmar som om hon aldrig gjort annat? Älskade sexåring som du blivit stor <3
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ja ibland känns det motigt att behöva jobba, men det går ju som oftast över bara man är där.

Men sådant mysigt pausstopp och så duktig hon är som lärt sig simma

Svar: Ja de är motigt när många njuter av semster, men som studerande får man inte riktigt den möjligheten ;)
Emmelie

2015-07-19 22:05:08
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0