En jobbig natt.

Någon vidare god morgon är det inte här denna veckostart. Jag fick hem Hugo rejält förkyld igår och viruset har gjort att han hostat/snorat hela natten och hans förstorade halsmandlar har gjort att han snarkar värre än en hel karl. Jag tycker synd om Henrik som har sin första dag på utbildningen idag och verkligen var i behov av ordentligt med sömn, jag ska ju bara ha hemstudier så min sömnbrist blir nog inte lika påttaglig. Så efter jag återigen har ett inbokat besök på sjukhuset så får jag passa på att gå en vända förbi apoteket och ladda upp med hostmedicin för honungsvatten fungerar inget vidare till lillpojken.
 
 
Nu är det dags att sätta igång här hemma, barnen ska göras i ordning, sängarna ska bäddas och vi ska börja promnera mot skolan - solen skiner iallfall så man får vara glad för de lilla <3
 

Kommentarer
Nicole

Naww, stackaren! Hoppas han mår bättre :)

Svar: Han är lite piggare men fortfarande rejält förkyld!
Emmelie

2015-05-20 17:48:59
URL: http://xoxonicole.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0