Födelsedag och plugg.

Igår hade vi förberedelser inför stora dagen här hemma, under en timma så satt jag och barnen vid köksbordet och pysslade och gjorde teckningar och gratulationskort inför Henkes födelsedag som är idag.
Så i morse ställde vi klockan och gick upp och förberedde en bricka med tända ljus, paket och frukostbordet stod dukat med nybakat bröd, tända ljus och röda rosor.
Skönsång fick han dessutom av barnen och de tyckte de var roligt att få gå in och fira födelsedagsbarnet lite extra.
 
 
Annars är det mycket plugg nu som gäller, jag har terminens första tenta om 1,5 vecka och jag börjar först nu plugga inför den eftersom läget har varit fullt upp innan dess. Så smått panikartat så sitter jag varje ledig minut och försöker sammanfatta och trycka in den kunskap jag förväntas kunna inom kort. Ni kan ju önska mig lycka till för just nu känns det minst sagt hopplöst.
 
 

Kommentarer
svanslös

Det låter riktigt mysigt! Det är så trevligt att pyssla och göra sina egna gratulationskort och teckningar. Vad kul att han gillade det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0