Vädret levererar.

Som jag njuter när vädret är som det är, det lovas bli ännu varmare nu idag och imorgon och igår fick jag nog min första färg på axlarna för denna sommaren.
Vi är ute mestadels hela dagarna, även om vi inte ens nödvändigtvis åker en meter så finns det liksom och göra på hemmaplan. Barnen springer i kvarteret och leker med grannbarnen och vi sitter i solan och pratar med föräldrarna och bara har det gott.
Änsålänge är det bara jag och Hugo vakna denna morgon, de resterande familjemedlemmar tar sig en välförtjänt sovmorgon och det kommer ju behövas extra energi inför en dag med kosläpp och grillning på schemat.
 
Önskar er alla en fin lördag och bjuder på lite bilder från gårdagen, bilden på grabbarna är så typisk dom, haha.
 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Mys !! Ha en fin dag!

Svar: tack:)
Emmelie

2016-05-07 11:24:17
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

Ja jättehärligt väder och så mysigt med kosläpp, kan tänka mig det var häftigt att se

2016-05-07 22:09:22
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0