Ebbas kväll.

Ledig helg, helt underbart! Hugo sover hos morfar inatt och jag Ebba och Henrik tog oss ut till en camping nu under kvällen och körde minigolf. Det blev en relativt jämn match mellan mig och Ebba medan Henrik tog hem guldet. Det är mysigt att göra något ensam med Ebba, den möjligheten får man sällan. Hon uttryckte flera gånger att detta minsann var den  bästa kvällen på länge. Klart hon gillade att få all uppmärksamhet från två håll för  en gångs skull.


Inatt hoppas jag på sammanhängande sömn, det är välbehövligt vill jag lova!



Kommentarer
Hanna Karlsson

Vilken härlig kväll ni haft!

Svar: Ja det var riktigt härligt =)
Emmelie

2017-07-17 19:42:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0