Augusti.

 
 
Augusti är här och jag känner en känsla av vemod inombords. Det blev så tydligt i morse på min tidiga morgonpromenad med hundarna genom skogen. Löven har gulnat (jag vet att det är till största del pga torkan), blåbären har börjat torka och sommaren är snart över. Inombords får jag panik. Vart har hela sommaren tagit vägen? Varför har jag inte upplevt och njutit av den mer? Utmattningen har begränsat mig ordentligt och idag kände jag återigen hur den fortfarande har ett starkt grepp om mig. Träningslägret jag varit på har varit underbart, men tagit alla mina energidepåer. Nu är jag bara trött och oroar mig inför den kommande hösten.

Kommentarer
Anonym

Jag har tittat in på fin blogg då och då. Roligt att du är tillbaka!😊Försök att inte bekymra dig för hösten. Ta en dag i tåget. Tur att det kommer nya vårar och somrar. Själv gillar jag hösten, så då är det lättare att acceptera att sensommaren. Jag har också en utmattning bakom mig, men mår bra idag. Kram!💛

Svar: Åh vad kul att någon hänger kvar 💛 jag försöker tänka att varje årstid har sin charm, men just nu är det svårt att se det som annat än en förlust. Kram på dig
Emmelie

2018-08-04 21:52:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0