Fredagsmorgon.

Godmorgon.
Veckan har inneburit mycket möten, flängande fram och tillbaka och tvång på saker som jag måste få gjort. Idag var planen att jag skulle träffa en vän för att gå på medlemsfruokst hos Lindex men kommer få tacka nej på grund av att jag känner att jag tagit mig vatten över huvudet. Jag vill så gärna vara som vanligt, men tyvärr funkar inte kroppen som den brukade göra just nu och det måste jag acceptera.
 
Idag väntar en dag på Liseberg. Barnen är taggade men jag känner mig orolig hur alla intryck ska påverka mig. Jag kommer förmodligen bli trött och ha ett sämre tålamod, men bara barnen är lyckliga så är jag nöjd.
För första gången kan jag jag relatera till de som har svårt att sortera bort intryck, både min sambo som har ADHD och Hugo som nyligen diagnoserades med medelsvår ADHD och lever i det här surret konstant. Nåväl, på med regnkläderna och försöka njuta av en kväll med förhoppningsvis lite folk på Liseberg.
 
igår tog jag med mig svampkorgen och pausade med en promenad. Inte en endaste svamp men en härlig stund för mig och hundarna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0