Hösten som kommit?

Häromdagen gick vi till stranden trots att termometern endast visade 15 grader och det blåste och låg regn i luften. Barnen blev blåa om läpparna men de var nöjda trots allt. Det gäller att skrapa ur det sista ur sommaren trots att vädret är sisådär.
 
Imorse så visade termometern sju grader, när tusan försvann sommaren? Trots solsken så är det en annan kyla i luften och jag får fullständig panik över att hösten är på väg. Ebba är iväg på dagläger i veckan som kyrkan håller i och jag och Hugo har egentid. Morgonen har bestått av storstäd och ett gäng maträtter för att underlätta veckan som kommer. Det tar av krafterna men förhoppningsvis så får jag lite tillbaka under de kommande dagarna när jag slipper stressen. Idag väntar första psykologbesöket angående utmattningen, jag hoppas verkligen de kan ge mig verktyg att tillfriskna.

Kommentarer
Frida G Svensson

åh vilken sommar vi fick ändå! <3

Svar: Ja du har rätt, sommaren var verkligen fin. Känns bara sorgligt att den snart är över.
Emmelie

2018-08-13 13:30:33
URL: http://www.fridagsvensson.se
matildabergstedt.blogg.se

Hoppas det gick bra hos psykologen och du får dem verktyg du behöver för att förhoppningsvis lite enklare ta dig igenom detta!

Svar: Tusen tack, ett första bra möte iallfall. kram
Emmelie

2018-08-14 15:00:44
URL: http://matildabergstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0