Ord som känns igen.

Stövlarna och regnjackan kommer väl till anvädning idag, regnet som inte föll under sommarens varma veckor verkar komma nu istället. Medan Ebba är på dagläger i veckan så har Hugo och jag tid tillsammans, och förmiddagen har mest bestått av kikande på Netflix och en liten kortare skogspromenad med hundarna. Om en timma beger jag mig ut till stallet för uteritt och provridning av en ny häst. Jag behöver verkligen mer av sådant som får mig att leva här och nu i mitt liv och ridningen ger mig den känslan.
 
Blev tipsad om att läsa denna bok, och de första sidorna är något som jag själv hade kunnat beskrivit ur min vardag.
 
 

Kommentarer
Linnéa

Läste den nyligen jag med. Väldigt träffsäker bok för oss med utmattning.

Kan även rekommendera "Hjälp! Jag är utmattad" av Clara Lidström och Erika Dahlgren (underbara clara) som också får med igenkänning, fakta och tips på ett väldigt bra sätt.

Och Eva Svärds "Med mitt mod - genom utmattningssyndrom" :) men ta det en liten bit i taget om du ska läsa (eller kanske lyssna) på dem.

Svar: Åh tack snälla du för tipsen. Tyvärr verkar jag ha svårt att läsa och glömmer av vad jag läst tidigare :( Får söka och se om något finns att lyssna på också. Kram
Emmelie

2018-08-21 11:39:08
URL: http://bylittlenea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0