Jag kan inte vinna.

bland känns det som om utmattningen gör så att jag missar lite av livet. Att jag inte mentalt är helt närvarande. Jag vill ju uppleva och vara med om så mycket. Men jag har inga ideer på vad man kan hitta på och har dessutom svårt att starta en aktivitet. När jag sedan väl har gett mig ut på något så kan folktäta områden göra mig mentalt trött och lättirriterad, och det enda jag tänker på är att åka hem. Hur konstigt är inte det? Att man desperat vill iväg och uppleva saker men sedan skriker kroppen efter att komma hem igen?
Väl hemma igen så stressar hjärnan över att jag bara är hemma och inte njuter av sommaren. Ni förstår problemet? Det känns som om jag inte kan vinna...
 
 
Jag sitter ensam i soffan med barnen, Henke och Liam är iväg på övernattning på annat håll. Mysigt att vara bara vi men samtidigt känns det tomt utan honom. Han må reta gallfeber på mig stundtals men jag hade då aldrig valt bort det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0