Sommarens varmaste dag?

 
 
Sommarvärmen slår rekord med 35 grader varmt idag. Vi har spenderat förmiddagen med att städa och ett par timmar på stranden. Efter den tiden i solen behövde alla pausa. Vi har dragit för varenda gardin i huset och stängt varje fönster för att försöka hålla värmen utomhus. Så nu pausar vi allesammans en stund i soffan innan vi går ut igen och sätter oss tillsammans med våra grannar på lekplatsen.
 
Jag har en bättre och mer stabil dag idag, känner mig något starkare mentalt men vet att jag lika fort kan vända och hamna längre neråt igen. Jag vill så gärna "leva i nuet" och vara tacksam för allt, men när man inte mår bra så är det svårt. Tänker på folk som drabbats av diverse sjukdomar och om man jämför med dom är jag "bara" utbränd, känns dumt och gnälla då.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0