Kroppsnojan är här.

Jag börjar få panik..
Efter denna graviditeten så lär det bli kämpigt att gå ner. Statusen just nu är en hängig bulldeg till mage och säkert cirka 15kg kvar från graviditetdskilorna att gå ner.
Innan var jag som mest aktiv, tränade cirka tre gånger i veckan och tänkte verkligen på vad jag åt, inte för att jag var nöjd då heller men jämförelsevis var det ju en stor skillnad.

Tanken är att jag efter nyår ska börja med lite längre promenader när jag lämnat Ebba på dagis och iaf tänka lite på vad jag stoppar i mig.
Denna förlossningen tog på krafterna och helt ärligt är jag inte redo för träning ännu, nej jag har inte läkt tillräckligt för det.

Att ens sitta och noja sig över kroppen när man har två underbara barn och den yngsta endast är fem veckor gammal..
Fy vad jag önskar man kunde skita i idealet och bara tänka att sålänge jag mår bra så är man nöjd, men icke.
Kroppsnoja var det här!

Bild från förra vintern.


Kommentarer
Viola

Allt har sin tid och du kommer ju att gå ner tids nog, mycket försvinner säkert av sig själv och genom promenader också. Stressa inte :)

2011-12-21 22:58:11
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Therese - Väntar en liten i Dec-11 -

Än så länge sitter jag hemma o väntar.

till o med kört färdknäpp :)

Har en hel del sammandragningar som gör ont, o inga direkta värkar att hurra för, känns för veka..



Envisa barn!

2011-12-22 22:23:34
URL: http://uncompleted.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0