Fy fy fy..

Illamående av tröttheten, ja för Ebba vaknade 05:20! Att få sova till 06:00 tycker inte jag är mycket och innan de är under all kritik. Dessutom är de en lång dag i skolan idag så jag är inte hemma förens efter fem i eftermiddag.
Så ja man kunde fått en bättre start på veckan om man säger så.

Men men nya tag med träning och kost och tillsammans kan vi väl alla försöka sköta oss?
Träna, äta bra och framför allt må bra? Kom igen vi klarar de med hjälp av varandra!

Nej fy inlägget blir kort, ser dubbelt av trötthet.

Hoppas på solsken idag med, de kanske piggar upp mig.

Kommentarer
Linn

Fin blogg!

Dagens blogg pågår just nu i min blogg, in och anmäl dig! Kanske blir du som vinner ;-)

2011-01-31 09:53:03
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0