På tok för varmt!

Efter dagens träning är jag helt skakig! Ja träningen i sig var inte jobbigare men de va så sjukt varmt inne i salen så jag blev alldeles yr. Känner mig fortfarande lite tagen måste jag säga.
Efter en dusch och lite yogurth nu så hoppas jag snart att piggna till ett par minuter innan de är dags att krypa ner i sängen.

Besök ifrån Borlänge anländer imorgon kväll, blir mysigt och jag får passa på och få sovmorgon. (som om jag kan sova längre än till sju ändå)
Jag behöver Fredag och som de känns just nu så är jag inte ens redo att kliva upp ur sängen imorgon.

Bara att göra sin engelskaläxa och sedan krypa ner och slappa framför någon film, de behöver jag efter dagens ansträngning och 16137 steg!

Ebba kollar i leksakskatalog och säger: Den vill Ebba ha, pappa köpa den. ;)


Kommentarer
Evelina

hehe ebba e så söt! andvänder du steräknaren hela tiden även på träning eller bara när du ska ta en promenad?

hoppas allt är bra kram måste ses snart

2011-01-20 23:15:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0