Första smakprovet..

Krassen vi planterat växer som bara den! Inte bara Ebba tycker det är spännande att se hur mycket det växt när man går upp på morgonen utan även jag. (perfekt att odla om man som jag har dåligt tålamod)
Så idag tog jag och smakade första gången på det, helt godkänt men blir att så lite groddar med framöver.

Fick frågan förut varför Johan ska ta körkort och inte jag själv. Att han kanske inte ens vill?
Jodå han vill och har ordnat lemp osv. Tror det går bra mycket fortare för honom att lära sig köra än för mig som blir alldeles nervös av blotta tanken. Men visst hade det vart en frihet om även jag hade körkort, nåväl en person i taget.




Kommentarer
Rebecca

Haha konstig fråga kanske, men hur gör man sådär?

Melvin hade nog tyckt att de va roligt!



Eller hur sötnos bebis :D <3

nä vi kollade inte! Vi va så nyfikna och de va inte långt ifrån att vi frågade.

Men vi höll oss!

Det är ju en så stor sak.

Vill gärna vänta.

Hade nog blivit arg på mig själv om jag kollat.



Men jag tycker allt att bebben ser flickig ut om man jämför med grabbarna här hemma.

Men åååh va jag längtar nu <3

va verkligen värt varenda krona.

2012-03-19 23:06:44
URL: http://Staaaacey.blogspot.com
Amse

Fan vad dom växer :-) testa odla tomater, växer som bara den och är inte alls svårt :-)

2012-03-20 07:29:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0