Fredag med massor inplanerat.

Freeeedag, godmorgon!
 
Härligt att vakna upp med lite träningsvärk efter gårdagens pass på gymmet, det betyder ju att jag gjorde något rätt där inne med alla vikter (vilket jag annars tycker kan vara lite av en djungel)
Sömnen har vart sisådär inatt och mycket tjorvande ifrån Hugos sida, men ändå jag är taggad för denna dagen!
Ebba ska tillbaka till dagis och det är något hon ser fram emot eftersom sjukdom har gjort att hon bara vart där en enda gång på två veckor, hon missar mycket och det är synd. Hon är verkligen i en ålder då jag anser hon behöver detta, att komma iväg lite ifrån mamma och ingå i en gemenskap.
Som vanligt på fredagar går vi till lekrummet i stan för pyssel och fika med släkten, en liten mysig tradition vi börjat med.
Sen väntar vi även besök från Borlänge och Johans föräldrar, så vi har nog att göra i helgen :)
 
Gårdagens gråa och regniga väder så gjorde jag faktiskt ett pyssel. Ja ni läste rätt, den mest opyssliga människan i världen skapade något alldeles själv. Har den HÄR tjejen att tacka, som gjorde mig lite inspirerad.
Resultatet blev fint för Ebbas pennor och kritor..

Kommentarer
stin

Hej Mimmi, eller pippi Lotta! Du är fantasktig!! Allt jag behöver säja!!!

2012-11-23 12:35:13
sofie

nejmen så fint den blev!

2012-11-25 17:30:24
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0