En vårdag framför oss.

Godmorgon tisdag!
 
Strålande solsken och det lovas 18 grader idag, helt underbar vårdag med andra ord.
Igår fick jag mitt startnummer tilll vårruset på posten, nästa vecka är vi ett gäng som sätter oss på tåget ner till Göteborg och springer/går rundan och avslutar allt med en liten picknick. Ska bli mycket trevligt och jag försöker se på det som en liten omstart för mig. Jag finner verkligen varken orken eller motivationen just nu att komma iväg och träna som jag så behöver för att nå mina mål.
 
Dags att försöka starta igång dagen med en ordentlig frukost innan morgonbestyren ska göras. Sedan under förmiddagen ska vi iväg på en liten fika, härligt att hålla sig sysselsatt.
 
Bjuder på en bild på mig i min nya skinnjacka, fick ett presentkort och de användes till denna - SÅ nöjd med köpet!
 

Kommentarer
Rebecca

Super snygg jacka!
Vi ska försöka åka iväg och leks någonstans idag men jag hör av mig om de inte blir av:)

2013-05-07 09:18:26
Coquina

Skoj att springa vårruset, det gjorde jag förra året men då jag precis fått mitt andra barn får jag hoppa över i år! Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina barn-tävlingar som kommer upp under veckan =)

2013-05-07 09:58:19
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0