Grillning och strålande sol.

Vilka händelserika dagar vi haft tillsammans sedan vi tillfrisknade!
Har haft att göra från morgon till kväll och det är så jag gillar att ha det, att gå hemma och vänta av tiden är inte min grej alls. Fick ett sms som påminde mig om att det var påskparad i stan tillsammans med påskharen så jag målade barnen till små söta påskkärringar och powewalkade ner till stan för att inte missa detta. Uppskattat av bägge två och hela paraden avslutades med att alla barn fick sig en godispåse, herregud så mycket sött de blir för dom denna helgen alltså. Någon som vet varför man faktiskt har den traditionen med påskägg och godis?
 
Eftermiddagen spenderades hemma här på vår baksida eftersom grillning stod på schemat. Familj och släkt var här och vädret kunde verkligen inte varit bättre än var det var idag med cirka tjugo grader varmt och blå himmel.
Gott, trevligt och högljutt med allt besök.
 
Ska slänga i en toning i mitt hår nu, alldeles för länge sedan jag gjorde det. En sak till som jag inte gjort på en vecka nu är att öppna en skolbok, de dåliga samvetet börjar smyga sig på så lika bra att sätta igång att plugga lite.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll kompisar <3
 
 
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Avundsjuk, ääääälskar grillat !!!

Svar: Haha vi grillar väldigt mycket under våren och sommaren, så för oss har sesången vart igång ett tag ;)
Emmelie

2014-04-20 22:06:09
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Lina

Åå va härligt med grillat! Längtar tills vi köpt en grill också så man kan börja :)

Svar: Ja gör de, finns ju inget godare =) Hoppas du haft en fin dag.
Emmelie

2014-04-22 14:19:28
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0