Planteringar och energilös.

Våra planteringar växer så det knakar och i helgen var vi tvungna att plantera om dom så de fick större plats. Fortfarande är det ju frost här hemma klara nätter så att få sätta dom på plats på utsidan får vänta. Spännande att se dom växa tyckte Ebba till en början, nu bryr hon sig inte längre men kan tänka mig det blir skoj sedan när de ger blommor i sommar. Hon har planterat ätbara blommor, tyckte det var en rolig grej att göra för barnen och så har hon även planterat sådan dekorationspumpa. Igår fick vi hemlevererat ett sådant där litet miniväxthus med plastväggar också, så till sommaren kan vi även lyxa till det med lite grönsaker.
 
Tisdagar känns alltid lite extra långa, men vi har en spännande dag med två olika föreläsningar framför oss. Synd bara att jag varit så trött det senaste, känns lite som om jag går på sparlåga och bara hinner med det absolut nödvändigaste så det ska bli himla härligt med ett påsklov nästa vecka.
Åh nu fick jag nyss se något som gav mig världens energi för dagen, barnen ligger och kramas och pussas i soffan. Det händer inte alltför ofta just nu i denna period så det värmer extra mycket i hjärtat att se <3
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

ååh. vill också så härhemma! vi har så dåligt ljusinsläpp bara så jag vet inte om det är möjligt..måste kolla upp! :)

Svar: JOO men det löser sig nog, ställ i ett fönster bara så ska du se att de tar sig ordentligt =)
Emmelie

2014-04-08 13:14:41
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0