Tacksamhet.

Idag är det segt, jag brukar alltid vakna självmant några minuter innan klockan ringer men idag sov jag tungt när melodin drog igång. Vetskapen om att jag har min sista föreläsning till fyra i eftermiddag gör nog också sitt, det innebär att jag är hemma i Alingsås igen vid halvsex först.
Jag har tur att vänner och familj ställer upp att ta hem barnen strax efter lunch och jag hoppas de kan lösa sig med dagarna framöver också tack vare deras hjälp, jag önskar bara jag kunde återgälda allt någon gång.
Många frågar varför inte Johan hämtar barnen tidigare, det är för att han jobbar i Göteborg och är nästan aldrig inne i Alingsås igen före halvsex.
 
På tal om hjälp, för ett tag sen så påtalade ju jag hur svårt det var att hitta färgglada kläder och då framförallt till Hugo. En av mina "nät-vänner" uppmärksammade detta och igår fick jag ett stort paket i brevlådan. Hon hade satt igång och sytt till båda barnen och jag är så fruktansvärt glad för de som jag fick.
Bloggen kan ge fina vänner, och jag hoppas vi kan styra upp och ses i verkligheten någon gång framöver!
Tusen tack finaste Eva <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

så otroligt snällt! ser ut som fina plagg :)

Svar: Ja verkligen , blev så himla glad❤️
Emmelie

2014-08-29 09:53:02
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0