I pulkabacken.

Godmorgon söndag.
 
Hela dagen igår låg Ebba på 38 grader i temp men var ändå pigg så vi passade på att ta oss till backen här bakom husen och åkte några vändor för lite frisk luft skadar ju aldrig. Det var uppskattat att gå ut hela familjen och åka tillsammans vill jag lova och idag är jag extra tacksam vi passade på igår eftersom det regnar hela natten och bara är en himla massa slask kvar :( Sådant gör mig så himla deppig, på vintern vill man ha snö och inte massa regn och mörker, nåväl vädret kan man inte styra så bara att bita ihop och gilla läget.
 
Om vi är friska och pigga idag så får vi se om vi kan ta oss ner på stan tillsammans och ta oss en söndagslunch och leka lite i lekrummet innan det är dags för Ebbas gymnastik. Vi har varit isolerade här sedan i torsdags och de båda behöver komma hemmifrån lite och göra annat.
 
Önskar er alla en superfin söndag, och glöm ej lämna avtryck för sådant uppskattas till tusen <3
 
 
 

Kommentarer
Helena L

Härliga bilder!... å jag håller verkligen med ang snön... om den ändå kunde få bli kvar när den väl kommit! En sak till... bytte dom mössor? :D

Svar: Nja, båda mössorna är egentligen Hugos
:)
Emmelie

2014-02-02 10:23:55
finurliga fröken

Va mysigt att få åka lite. Frisk luft är alltid bra. Här har de inte regnat vad jag vet men tempraturen ligger på + så de börjar töa här också. Även om jag inte tycker om snö så är de bättre än slask. Kram

Svar: Eller hur! Jag är
Också en sommarmänniska men jag föredrar snö framför regn. Kram
Emmelie

2014-02-02 12:20:46
URL: http://finurligafroken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0