Stolt som bara den.

Godmorgon ny vecka och dessutom sportlov!
Här sitter jag med morgonkaffet och kroppen har dessutom en träningsvärk från gårdagens tid i gymmet. Det känns bra, då vet man att man gjort någon nytta och jag hoppas kunna besöka gymmet ett par gånger till under veckan.
Igår gick föressten första kurstillfället till på kvinnojouren och det känns som om det kommer bli grymt lärorikt, intressant men med all säkerhet himla jobbig kurs att genomgå. Även om jag har fullt upp med heltidsstudier, två barn så känns det som en kurs man borde ta sig till och gå på eftersom det är någon man alltid har med sig sedan.
 
Häromdagen svämmade mitt hjärta över en aning av stolthet till min stora tjej här hemma. Hon har under en tid intresserat sig mer och mer för bokstäver och sitter och ljudar olika ord och gissar ganska många gånger ut vilka bokstäver som ska vara i ett ord. När hon satt häromdagen och ritade och kom och visade mig teckningen i vanlig ordnong så såg jag vad hon hade gjort - hon hade ju skrivit alldeles själv!
Det är stort, min femåring kan ju förtusan skriva lite <3
 
 

Kommentarer
Ida

Hej :) Allt bra? :D

2014-02-10 17:12:31
URL: http://idagrunn.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0