En ny vecka.

Godmorgon måndag och ny vecka!
Har haft två barn som sovit otroligt oroligt inatt och jag ser inte fram emot en dag med tentaplugg alls. Men jag inser hur otroligt viktigt det är eftersom jag fortfarande inte kan något av de jag förväntas kunna på onsdag när tentamen äger rum. Allra helst hade jag lämnat barnen och krypit ner i sängen med Henrik igen och sovit och kollat serier hela dagen, men tids nog får vi nog välförtjänt egentid också.
 
Igår på förmiddagen blev vi hämtade och körda till min pappa och spenderade ett par timmar. Vi grillade korv på deras tomt och fick välförtjänt frisk luft, men herregud vad kallt det var! Endast nån plusgrad och isvindar - nu får våren komma tillbaka igen. Barnen var nöjda med besök hos morfar iallfall och höll sig sysselsatta hela dagen eftersom de fick åka och träffa sin pappa en stund sedan. Jag längtar verkligen tills vi kommer igång med varannan helg igen, sist vi hade ordning på helgerna var 14/2 och därmed över en månad sedan. Ser fram emot egentid tillsammans med Henrik och möjlighet till att ladda batterierna litegrann.
 
 
 

Kommentarer
Caroline - Mamman på Gran Canaria

Hihi ja hon är en liten plutt :)

Vad mysigt det ser ut, får mig att längta efter en utflykt i bergen med grillning och mys! ♥

2015-03-23 10:57:30
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0